طرفداران تراکتور سازی قلعه نوعی را تهدید کردند !
 
Hits.ir
elinews
 

 

سخن ما با مسئولان این تیم این است که ما دوست نداشتیم که تیم ما در تبریز اینگونه به راه آهن باج دهد، روی سخن ما با هر کسی که در تراکتور مسئول است این است که تیم ما چرا باید اینگونه بد بازی کند که در تبریز همه هواداران ما در این سرمای تبریز اینقدر حرص بخورد، این تراکتور آن چیزی نبود که ما می خواستیم و در واقعا باعث و بانی کم شدن هواداران تراکتور در تبریز همین بازیهای نه چندان دلچسب تراکتور و این غرور کاذب سرمربی است که کار دست ما داده است، هواداران خیلی خوب می دانند که تراکتور امروز خوب بازی نکرد، هواداران خیلی خوب می دانند که تراکتور در مقابل راه آهن چیزی برای گفتن نداشت، هواداران تراکتور خوب می دانند که حالا این تیم تا صدر جدول ۶ امتیاز فاصله دارد و هواداران تراکتور خیلی خوب می دانند که با این وضعیت به زودی شاهد خواهیم بودکه کسی دیگر برای دیدن بازیهای تراکتور نخواهد آمد و این یعنی فاجعه.

تراکتور امروز همه را دلسرد کرد در حالی که امیر قلعه نویی هنوز هم دوست ندارد قبول کند که تراکتور بد بازی می کند، دوست داریم به او بگویم که آقای قلعه نویی ما فرق بازی خوب را با بازی رو به جلو خیلی خوب می دانیم و خیلی خوب می دانیم که فرق زیر توپ زدن با بازی منطقی در چیست، بهتر است تا دیر نشده او در کار خود تجدید نظر کند تا پاشایی را از او نگرفته ایم. این فاجعه سکوهای خالی استادیوم را تراکتور قلعه نویی بوجود آورده نه هوادارانی که در این سرما تراکتور را تنها نمی گذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 13511
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1